2012. május 17., csütörtök

Vintage kézitáska (Vintage handbag)

Nagyon tetszenek a kis, fa fülű kézitáskák. Elkészítettem a saját változatomat, amin a fül nem egy hagyományos kerek formájú fából van, hanem egy fa rúdból (pontosabban fakanálból :P), illetve a jobb kihasználhatóság érdekében kifordíthatóra készítettem.

Csíkos oldala:
Egy maradék darab IKEA-s vászonból készült. A két oldalon a csíkozást másképpen adta ki az anyag, így adódott, hogy eltérő mintákat fessek rájuk. Ezek az 1800-as évek elejéhez és Franciaországhoz kapcsolódnak: egy abszintos kanál, és egy velocipéd.



 Abszint:




 
 Velocipéd:




Fekete oldala:
Eredetileg ezt az oldalát nem terveztem, de a forma és a fül is jól nézett ki, így lett egy mindenhez passzoló fekete oldala is. Az önmagában elég unalmas vásznat fel kellett dobni valamivel, de az anyagra már nem akartam festeni, mindenképp letisztult kinézetet szerettem volna. Végül a sarkok műbőr díszítést kaptak, ez úgyis nagyon bejön mostanában :). A sarokdísz formáját igyekeztem a táskafül kivágásához igazítani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése