2012. május 10., csütörtök

A másik lámpás… (The other lantern...)


Az első lámpás medálomat annyira szeretem és volt még egy kevés gyöngyöm, gondolkodtam, hogy milyen más tárgyakat lehetne ebből megformázni, de valahogy semelyik ötlet nem tetszett annyira. Tehát maradtam a lámpás vonalon, csak egy korszakkal előrébb ugrottam, az utcai gázlámpások úgy az 1800-as évek első felében jelentek meg. Egy felfüggesztett változatot készítettem, a tartókar kicsi díszes, drótból hajlított. A lámpa teste lefelé elkeskenyedő piramis szerű forma (izgalmas volt ezt az alakzatot megfűzni). A részletek festett gyöngykupakok és fém köztesek, egy csepp alakú, opálos fehér gyöngy lett a körte.
Összességében a másik lámpáshoz hasonlóan elég steampunkosra sikeredett. :)

9

9

 

google



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése