2012. június 30., szombat

Levendulás illatzsák - csináld magad! (Lavender scent bag tutorial)

Új levendulás illatosítókat készítettem (mert a régieknek már nem nagyon volt illatuk). Mindenképpen letisztult, skandinávos kinézetet szerettem volna nekik, ezért fehér és színes vásznat kombináltam, majd rusztikus fa gombbal oldottam meg a záródást.  A végeredmény nekem nagyon tetszik és ha nektek is, akkor az lentebb megtalálhatjátok az elkészítés menetét is!

Tehát LEVENDULÁS ILLATZSÁK:

skandinávos (legfinnebb) színkonbináció

a levendula színeit vállaogattam össze a színes végekhez

Hozzávalók:

10,5x9,5 cm fehér váson
10,5x4,5 cm sznes vászon
levendulavirág
lenmag
rusztikus fa gomb
cérna, varrógép
Ha csak egy-két darabot készítünk, akkor varrógép sem szükséges, kézzel is meg lehet pár darabot varrni. A rusztikus fa gombot magam készítettem el, ennek a leírását is hamarosan felteszem. Célszerű vékony vászonból készíteni, mert ezen tud az illat leginkább "átjutni".

színnel összefordítva összetűzzük a fehér és színes anyagdarabokat

összevarrjuk a 10,5 cm-es oldaluk mentén

majd a hátuljáról levasaljuk,
és hosszanti irányban összehajtjuk olyan módon, hogy az anyagok színnel befelé legyenek

a színes végét, és a hosszanti oldalát levarrjuk,
majd kifordítjuk (ekkor megint levasalhatjuk)

a sarkokat egy pálca segítségével tudjuk szépen kifordítani,
majd megtültjük a levendula és lenmag keverékkel ...

...mindegyik zsákunkat :)

a végeknél az anyagot először kicsit behajtjuk (sötét lila),
azután ez egyik oldalra ráhajtjuk (világos lila)
és felvarrjuk a gombot

...és KÉSZ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése